עורך דין צווארון לבן

עורך דין צווארון לבן

עו"ד צווארון לבן

עורך דין - עבירות צווארון לבן

הגנה משפטית על חשודים בעבירות צווארון לבן

משרד עורכי הדין הפלילי אדי אבינועם מייצג בכל מגוון התיקים הפליליים ובכללן עבירות צווארון לבן .

תיק פלילי שמנוהל באופן בלתי מקצועי ובאופן של מיומן עלול להביא לתוצאות קשות על המשך חירותו של החשוד / נאשם ובני משפחתו, בהכתמתו בכתם פלילי לשנים רבות שיכול לפגוע בו בתחומים המקצועיים, האישיים והמשפחתיים.

לנחקר עומדת הזכות להיוועץ בעורך דין בטרם חקירה, מעמד החקירה מלחיץ ולא נעים כשקיים פער כוחות מובנה בין חוקר משטרה מנוסה לבין חשוד שלעיתים קרובות הוא נטול כל ניסיון קודם במעמדים שכאלו.
וויתור של החשוד על הזכות להיוועץ בעורך דין פלילי מסיבות כגון – "אני אסתדר", "בשביל מה אני צריך עו"ד פלילי הרי אני חף מפשע" או בשל הרצון לסיים עם החקירה "ולהיות אחרי זה", יכולה לחרוץ את גורלו של החשוד לחומרה.

עברת עבירת צווארון לבן ? אם נופל עליך חשד בביצוע מעשה פלילי, וודאי תוזמן לתשאול או חקירה וזה עלול להסתיים במאסר.

למה לחשוד בעבירות צווארון לבן חשוב לבחור עורך דין פלילי?

בדיוק כפי שלא ראוי שרופא עור יטפל בבעיות כירורגיות, כך גם טיפול בתיק פלילי צריך להיות מטופל באמצעות עו"ד שזהו תחום התמחותו.

משרדינו מלווה חשודים ונאשמים בביצוע עבירות צווארון לבן החל משלב העלאת חשדות, זימון לחקירה, מעצר והמשך בייצוג בבית המשפט עד להכרעת הדין או גזר הדין, לרבות בערעור.

תיקים אזרחיים מנוהלים בין צדדים בבית משפט, אך תיק פלילי מנוהל על ידי, מדינת ישראל התובעת, כדרך שבשגרה, למעט חריגים, והשלכות התיק הפלילי נמשכות שנים רבות לאחר סיום ההתדיינות המשפטית בדמות הרשעה, שלא לדבר על הענישה של מאסר בין כתלי הכלא.

טיפול מקצועי בתיק צווארון לבן בידי עורך דין פלילי וותיק ומנוסה יכול לסייע מאוד בשיפור המצב המשפטי של החשוד או הנאשם כשחשוב מאד שהמעורבות תהייה מוקדמת ככל האפשר בתהליך .

משרד עורך דין פלילי אדי אבינועם מעריך את הרעיון לפיו, אין מחיר לחופש ולכן יש לפעול בחוכמה ולנקוט באמצעי הגנה הכרחיים.

מאמרים נוספים

שחרור ממעצר

איך להשתחרר ממעצר

עורך דין פלילי מעצרים מסביר את חשיבות פנייה לעורך דין שחרור ממעצר כדי להמנע משהיה ממושכת ומיותרת במעצר.

רישיון נשק

הוצאת רישיון נשק

פתרון בעיות בהוצאת רישיון לנשק חשיבות פניה לעורך דין כדי לקבל רישיון לנשק? התהליך המשפטי לקבלת רישיון נשק – מה עליך לדעת?ניסית להוציא רישיון נשק

השכרת אוהלים

אוהלים להשכרה לאירועים

אוהלים לאירועים: המפתח לאירוע מושלם! הקיץ הגיע ועם הגעתו מתעוררת רצון לקיים אירועים מרהיבים ומדהימים. אם אתם מתכננים אירוע מיוחד, חתונה, יום הולדת, אירוע עסקי

Open chat
שלום.
איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן