הודעת זימון לחקירה

הודעת זימון לחקירה

זימון לחקירה

הודעה על זימון לחקירה

קיבלתם מכתב יידוע שלאחר ניהול חקירה פלילית בעניינכם הוחלט על העמדתכם לדין ?

קיבלתם זימון לחקירה משטרתית על רקע עבירת איומים, או שהוגש נגדכם כתב אישום? אל תמתינו ! פנו מיד להיוועצות עם עורך דין פלילי .

השעון מתקתק, וזה הזמן שלכם לבקש קיומו של שימוע, הן בכתב והן בעל פה לפני קבלת ההחלטה הסופית והמוגמרת להגיש נגדכם כתב אישום פלילי .

הזכות לשימוע

הזכות לשימוע עולה במקרים שנשלח מכתב יידוע בטרם הגשת כתב אישום, וזהו המקום והזמן לכניסת עו"ד פלילי לתמונה על מנת לפעול לשינוי רוע הגזירה בניסיון להוכיח כי אין נסיבות המצדיקות הגשת כתב אישום בעניינכם, וזאת לאחר בחינת כלל הראיות והנסיבות האישיות בעניינכם.

הגשת כתב אישום אינה גזירת גורל, וכשהחופש שלכם תחת איום, פעלו מיידית לשכירת שירותי  עו"ד פלילי מקצועי כדי להגן על זכויותיכם

בנקאים, אנשי עסקים, רופאים, בעלים של חברות ענק ואנשים מן השורה הם חלק נרחב מקהל לקוחות המשרד, אנשים שלראשונה בחייהם עלולים להיתקל בהסתבכות אל מול רשויות החוק.

אף אחד אינו חסין בפני החוק

כלל אצבע ברור – אין אף אדם החסין מפני החוק.
זימון לחקירה פלילית הוא לא משהו הקורה רק לאלו בעלי העבר הפלילי הקודם, אלא יכול לנחות כרעם ביום בהיר על כל ראש איש ואישה נורמטיביים.

מעל 28 שנות פעילות מקצועית כסניגור פלילי לימדו אותי כל פעם מחדש שלעולם אין לדון את חברנו עד שנגיע למקומו (פרקי אבות), ואפילו הופכים אותי נחוש יותר לתת שירות ומענה משפטי לכל אדם החשוד בפלילים עד למיצוי הזכויות של החשוד או הנאשם בהליכים הפליליים נגדו.

אז מה עושים אם קיבלתם זימון לחקירה ?

קיבלתם זימון לחקירה פלילית? הסתבכתם? הדרך לפתרון הבעיה מתחילה בשיחת טלפון אחת לעו"ד פלילי.

האם כל אמירה לא נעימה כלפי אחר תחשב תמיד כעבירה פלילית מסוג איומים ?!

ממש לא

סעיף 192 לחוק העונשין מגדיר איום באופן הבא:

"המאיים על אדם בכל דרך שהיא בפגיעה שלא כדין בגופו, בחירותו, בנכסיו, בשמו הטוב או בפרנסתו, שלו או של אדם אחר, בכוונה להפחיד את האדם או להקניטו, דינו-מאסר 3 שנים".

פסיקת בית המשפט העליון עוד בעבר הרחוק, קבעה כי צריכים להתקיים שני קריטריונים יחדיו כדי שעבירת האיומים תבוא לעולם, ויהיה ניתן להרשיע אדם בביצוע עבירת איומים:

המבחן הסובייקטיבי, לפיו אם השומע את הדברים חש איום באופן סובייקטיבי מצד משמיע הדברים.

המבחן האובייקטיבי, לפיו האם האדם הסביר/ האדם מן היישוב – היה חש איומים לנוכח שמיעת הדברים מצד המשמיע אותם.

לסיכום: עם קבלת זימון לחקירה משטרתית על רקע עבירת איומים, או הגשת כתב אישום אל תמתינו ! פנו מיד להיוועצות עם עורך דין פלילי .

לפרטים נוספים:

☎️ טל': 03-9524198.

📞 נייד: 052-2927733.

📌 מיקום: ראשון לציון, רח' סחרוב 26.

📧 אימייל: eddie@hotufi.net

🌐 אתר: https://www.eddieavinoam.co.il/

מאמרים נוספים

שחרור ממעצר

איך להשתחרר ממעצר

עורך דין פלילי מעצרים מסביר את חשיבות פנייה לעורך דין שחרור ממעצר כדי להמנע משהיה ממושכת ומיותרת במעצר.

רישיון נשק

הוצאת רישיון נשק

פתרון בעיות בהוצאת רישיון לנשק חשיבות פניה לעורך דין כדי לקבל רישיון לנשק? התהליך המשפטי לקבלת רישיון נשק – מה עליך לדעת?ניסית להוציא רישיון נשק

השכרת אוהלים

אוהלים להשכרה לאירועים

אוהלים לאירועים: המפתח לאירוע מושלם! הקיץ הגיע ועם הגעתו מתעוררת רצון לקיים אירועים מרהיבים ומדהימים. אם אתם מתכננים אירוע מיוחד, חתונה, יום הולדת, אירוע עסקי

Open chat
שלום.
איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן